Monday, July 29, 2013

PLAYFUL PRINTS

Hello girls!
Mixing patterns is no easy task, but it can become a outfit very fun!
In today's outfit I mixed two different patterns in the same colors: black and white.
I found this pink wall accidentally and loved the effect! Pink is a color that I don' like that much, but ended up fabulous! Don't you think?
I'd like to thank all those who continue to follow me and sent me support messages! Thank you! :)

Olá meninas!
Misturar padrões não é tarefa fácil, mas pode tornar um look bastante divertido!
No outfit de hoje conjuguei dois padrões diferentes com as mesmas cores: preto e branco.
Encontrei esta parede cor-de-rosa choque por acaso e adorei o efeito! Logo eu que não simpatizo muito com cor-de-rosa. Ficou fabuloso! Não acham?
Gostava de agradecer a todos os que me continuam a seguir e que me enviam mensagens de apoio!  Muito obrigada! :)




Shirt / T-shirt ( Zara )
Calções / Shorts ( Zara )
Bag / Mala ( Moschino )
Necklace / Colar ( H&M )
Sandals / Sandálias ( Zara )
Watch / Relógio ( Massimo Dutti )
Sunglasses / Óculos de Sol ( Burberry )


Who follows me on facebook?
Quem já me segue no facebook?

You can have access through this link!
Podem ter acesso através deste link!


by Fi

8 comments:

  1. You are a trully inspiration, just love all your looks!

    Cristina.

    ReplyDelete
  2. Para mim, misturar padrões é a minha maior tentação! Não consigo resistir, e não há dúvida que escolher os mesmos tons de cores é sempre uma escolha acertada!

    <3
    http://zazzish.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Adorei! Ainda não arrisquei nesta tendência, mas esta combinação ficou super gira! E o rosa da parede dá-lhe um destaque ainda maior! Super gira :)

    R de Rita

    ReplyDelete
  4. Gostei muito dessa conjugação de padrões :)

    Xoxo,
    http://mmthanwords.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. Hey leady nice picture and looking beautiful. Here is nice collection you have. I just like it. IF you are looking for more hats. Then you may visit my blog fitted hats.

    ReplyDelete
  6. Looking gorgeous leady. Nice collection.fitted hats

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...