Saturday, March 1, 2014

SNAPSHOTS OF FEBRUARY!

The month of spring as arrived, March! So today, as usual, I say a properly goodbye to February, sharing the photos of my instagram @fifashionimagination. Are you excited about the arrival of spring?


Eis que chega o mês da Primavera, Março! Hoje, como já é habitual, despeço-me devidamente de Fevereiro, partilhando as fotografias do meu instagram @fifashionimagination. Alguém mais está ansiosa com a chegada da Primavera?



Têm uma preferida?
Have yourself a fav?

For more pictures follow me on instagram: @fifashionimagination
Para verem mais fotografias sigam-me no Instragram: @fifashionimagination

Hope I see you soon on my instagram! :)
Espero por vocês no meu instagram! :)

by Fi

1 comment:

  1. adorei as tuas fotos! estou ansiosa pela chegada da primavera :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...