Saturday, January 14, 2012

VOGUE AUSTRALIA - Night Watch!

Hi everyone!

I am very happy to announce that my blog has exceeded one thousand visits! Thank you all! :)

I must confess that one of my goals in life is to work in a fashion magazine, meanwhile, as this dream is not realized I'm surrendering to the wonderful editorials of fashion magazines!

Today I share with you the wonderful editorial in Vogue Australia! Vogue is one of my favorite fashion magazines! A few years ago I started making the collection of the magazine in various countries: Spain, Italy, Greece, France, Turkey, Japan, Germany, Brazil, India, the list goes on.

Some people collect works of art, other shoes, other cards ... I collect fashion magazines! Are inexhaustible sources of inspiration!

Olá a todos!

Fico muito feliz  em anunciar que o meu blog já ultrapassou mil visitas!  Obrigada a todos! :)
Devo confessar que um dos meus objectivos de vida é trabalhar numa revista de Moda, entretanto, enquanto este sonho não é concretizado vou-me rendendo aos maravilhosos editoriais das revistas de moda!

Hoje partilho com vocês o maravilhoso editorial da revista Vogue Austrália! A Vogue é uma das minhas revistas de moda preferidas! Há alguns anos atrás comecei a fazer a coleção da revista dos mais diversos países: Espanha, Itália, Grécia, França, Turquia,  Japão, Alemanha, Brasil, Índia, a lista continua... 

Algumas pessoas colecionam  obras de Arte, outras sapatos, outras postais...eu coleciono revistas de Moda! São fontes inesgotáveis de inspiração!



THE COVER!
A CAPA!

........................................................................

Editorial: Night Watch
Magazine: Vogue Austrália
Publicação: Setembro 2011
Modelo: Katie Fogarty
Fotografia: Kai Z. Feng
Styling: Naomi Smith
Makeup Artist: Benjamin Puckey








........................................................................

What do you think about this editorial? I think is fabulous!
O que acham desta editorial? Acho fabuloso!
 

Please comment! :)
Comentem! :)

A good weekend for everyone!
Um bom fim-de-semana para todos!

by Fi

2 comments:

  1. As fotos estão um mim que fontes de inspiração :)

    ReplyDelete
  2. Patrícia obrigada pelo comentário!

    Um beijinho!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...